Správa PPC reklamy – 6 pádných důvodů, proč byste si měli najmout profíka

Možná ani netušíte, co přesně správa PPC reklamy obnáší. Víte, co je PPC reklama, ale ještě moc nerozumíte, jak vlastně funguje. Nestačí ji jen spustit a ponechat svému vlastnímu osudu. To by bylo značně neefektivní a drahé. Pokud chcete z PPC reklamy vytěžit maximum, je nutné ji pravidelně spravovat a optimalizovat. Pravidelnost, vytrvalost a flexibilita jsou alfou a omegou úspěchu. V našem článku najdete všechny důležité argumenty, které vás přesvědčí, že se vám pravidelná správa vyplatí. Díky informacím z našeho článku porozumíte problematice PPC kampaní a budete schopni zvolit optimální řešení.

Správu PPC reklamy přenechejte pouze renomovaným odborníkům

Je pro vás internet stále velkou neznámou? V tom případě si určitě nastudujte alespoň základy. Přečtěte si, na jakém principu funguje cílená reklama a SEO. Jste expertem ve svém oboru, nemusíte se stát expertem přes online marketing či tvorbu webových stránek, ale je lepší mít alespoň minimální přehled. Pokud něčemu nerozumíte, je to naprosto v pořádku. V ideálním případě vám profesionální konzultant vše srozumitelně vysvětlí a bude vás pravidelně informovat o průběhu PPC kampaně. Jenže nežijeme v ideálním světě. Ne všechny agentury jsou poctivé a mají takto profesionální přístup. Agenturu vybírejte velmi pečlivě. Dejte na osobní doporučení a čtěte také recenze. Topranker vám například přináší jednu z nich.

Jaké jsou tedy výhody pravidelné správy PPC?

  1. Vaše reklama bude ve vyhledávání relevantnější.
  2. Zkušený konzultant reaguje promptně na změny a novinky. Svět PPC reklamy se vyvíjí velmi dynamicky. 
  3. Své peníze investujete moudře. Dobře spravovaná PPC kampaň vám přinese skutečné klienty. Jinými slovy zvýší počet objednávek.
  4. Konzultant svědomitě hlídá rozpočet. Dokáže snížit náklady za proklik. Pokud i přesto nebudete s výsledky spokojení nebo se rozhodnete z jakéhokoliv jiného důvodu kampaň ze dne na den ukončit, není to problém. PPC reklamu lze okamžitě vypnout a už nic neplatíte. 
  5. Konzultuje s vámi veškeré změny v sortimentu vašeho zboží (služeb). Flexibilně mění cíle, podle aktuální nabídky nebo promo akcí. 
  6. Dobře nastavená a spravovaná PPC reklama úspěšně propaguje vaši značku a v důsledku zvýší vaše tržby. Máte-li svůj internetový obchod, kontrola před spuštěním e-shopu často zahrnuje i zkušební PPC kampaň. Její výsledky vám totiž mohou naznačit, jak napsat optimalizovaný popisek kategorie internetového obchodu.

Mohlo by vás zajímat

Investice do reklamy rostou v České republice již čtvrtým rokem v řadě. Nic na tom nezměnila ani pandemie koronaviru. Právě naopak. Firmy chtějí v době klesající ekonomiky dále růst. To je jedním z hlavních důvodů, proč investují obrovské částky do propagace. Společnosti utrácí hlavně za televizní reklamy. Každoročně rostou i výdaje za internetové reklamy. Internetová reklama umožňuje přesně cílit na určitou skupinu zákazníků je také cenově mnohem dostupnější. V případě PPC platíte jen za skutečné výsledky. Ne jen za zhlédnutí.

Jak bude vypadat vaše spolupráce?

Prvním krokem úspěšné kampaně je stanovení strategie a cílů, kterých chcete dosáhnout. Konzultant, který je ideálně expertem v oboru a má za sebou několikaletou praxi, vám vysvětlí, jak bude postupovat, aby dosáhl co nejlepších výsledků. To znamená, že s vámi vše detailně probere. Bude se také aktivně zajímat o vaše podnikání, sortiment zboží a služeb, plánované promo akce atd.

Standardní úkony PPC experta:

  1. Založí reklamní účet.
  2. Provede nastavení.
  3. Prostuduje vstupní stránky, na které bude PPC přivádět klienty.
  4. Připraví klíčová slova, přes která se relevantním zákazníkům reklama zobrazí.
  5. Vytvoří atraktivní bannery.

Bez know-how a zkušeností PPC reklama nesplní vaše očekávání

I přesto, že se vám mohou zdát služby PPC analytiků drahé, ve výsledku vás vyjdou levněji, než když se pokusíte nastavit a spravovat kampaň sami.

Rozdíl poznáte takřka okamžitě.

Analytik reaguje rychle na změny. Postará se o to, aby bylo PPC co nejefektivnější a zároveň hlídá váš rozpočet.

A jak jste na tom vy? Děláte si PPC sami nebo spolupracujete s profesionály? Bylo to dobré rozhodnutí nebo jste reklamu předčasně ukončili?