Přeskočit na obsah

Zadejte SEO optimalizace Praha. Během pár vteřin si budete moct vybírat ze stovek možností. Jak si ale vybrat správně? Jak poznat odborníky, když tomuto oboru vůbec nerozumíte? Není důvod k obavám. Přesně pro vás jsme napsali tento článek. Poradíme vám, na co se při výběru agentury zaměřit a upozorníme na nejčastější marketingové finty, na které si musíte dát pozor. Díky tomuto článku si vyberete profesionály, kteří svému oboru opravdu rozumí.

SEO – optimalizace pro vyhledávače je nedílnou součástí internetového marketingu. Bez ní nejste vidět

Pandemie koronaviru změnila nákupní chování Čechů. Nakupují hlavně přes internet. Obliba online nákupů rostla každoročně již před rokem 2020. Někdo vycítil příležitost a přesunul se do online světa ještě před počátkem pandemie a někoho prostě donutily okolnosti. Ve světě internetu není důležité, jak dlouho máte webovky. Musíte být vidět. Vizibilita stránek je pro online prodej naprosto klíčová. Máte skvělý produkt? Dokážete jej vyrobit levněji než konkurence? Jenže jste neinvestovali ani korunu do SEO, takže neprodáváte, nebo prodáváte ale žalostně málo, a to z jednoho prostého důvodu. Zákazníci si k vám nenajdou cestu. Lidé na internetu nakupují následovně. Zadají do Googlu klíčové slovo a poté se rozhodnou pro webové stránky (e-shop), který vidí na prvních pozicích nebo maximálně v rámci první strany. Vy tam nejste? Tak to máte smůlu. Jak to změnit?

Najměte si SEO agenturu

Peníze, které zaplatíte za služby profesionální SEO agentury, nevnímejte jako vysoké náklady. Dobře nastavené a spravované SEO je vždy návratná investice. Výsledky neuvidíte hned, ale až po nějakém čase. Hlavním předpokladem úspěchu je ovšem pečlivý výběr agentury, se kterou budete spolupracovat.

Na co se musíte při výběru zaměřit?

  1. Cena by neměla být rozhodujícím faktorem výběru. Za kvalitním SEO stojí hodiny a hodiny tvrdé práce. Vašemu projektu se velmi pravděpodobně bude věnovat tým profesionálů. Poskytnou vám své know-how a komplexní služby. To vše něco stojí. Namísto ceny se zaměřte na konkrétní přínosy. Odborníci vám před podpisem smlouvy navíc detailně vysvětlí, jak bude vaše spolupráce vypadat a kolik za ní zaplatíte. Platit byste měli za konkrétní výsledky, ne za sliby a fráze.
  2. Prohlédněte si jejich web. Objevila se daná agentura na předních místech po zadání obecných klíčových slov? I takto jednoduše si můžete ověřit, zda jednáte s odborníky nebo amatéry. Pokud nabízí produkt, který slibuje první pozice ve vyhledávačích a sami nejsou ani na druhé straně, jak tam dokážou dostat vás? V tomto případě je něco hodně špatně.
  3. SEO expert vám nikdy nebude mazat med kolem pusy. I když se to jistě hezky poslouchá, nikdo vám nemůže garantovat umístění na prvních pozicích. Výsledky také neuvidíte hned. SEO je vytrvalostní běh ne sprint. Pokud vám někdo slibuje hory doly, jděte o dům dál. Nesplnitelné sliby dávají pouze amatéři nebo podvodníci.
  4. Dejte na osobní doporučení nebo reálné zkušenosti. Ptejte se bývalých i stávajících zákazníků. Absolvujte osobní schůzku se zástupcem agentury a opět se ptejte. Dobrá komunikace je základem úspěchu.

Užitečný tip

Pečlivě si prostudujte smlouvu a ujistěte se, že rozumíte všem bodům. Doporučujeme prostudovat si, za jakých podmínek můžete od smlouvy odstoupit a zda se vás netýká některá z výjimek.

Věnujte výběru SEO agentury dostatek času

Hledání kvalitní agentury může být časově náročné. Nenechte se ale odradit počátečním neúspěchem.

Plané sliby vás nikam neposunou. Potřebujete si najít spolehlivé partnery, kteří vám přinesou výsledky.

Podařilo se vám najít agenturu hned, nebo ještě hledáte? Pokud už máte spolupráci za sebou, byla to pozitivní zkušenosti?

Váš názor nás zajímá. Nenechávejte si ho pro sebe.

Mykola Kulhánek